♥Veckans Stolthet/Glädje v.12♥

Hej på er!
 
Då börjar ännu en vecka lida mot sitt slut och denna har verkligen varit speciell på många sätt på gott och ont så att säga. Veckan starta tufft med att kroppen sa ifrån rejält. Men den kunde knappast ha sluta bättre för gårdagen tillsammans med lillasyster var helt magisk. Här kommer fem saker jag är stolt/glad över denna veckan. Kramiz
 
 
Jag är Stolt/Glad över att jag i veckan:  
 
Lagt pussel.
 
Njutit av värmen på balkongen.
 
 Fått ett härligt besök av lillasyster som
även lagade super god mat.
 
 Måltiderna har gått ganska
okej trots allt.
 
 Lyssnat på kroppen och vilat
mycket.
 
 
  Vad är ni mest stolta/glada över denna veckan? 
 
 
Puss & Kramiz
// Jenniey Love
 


Kommentarer
Sandra (sandifighter)

Vilken härlig vecka. Jag är nog mest glad över kursarbetet jag lämnade in och att jag tordes vara med på ett gruppmöte via webben. Ogillar sånt egentligen.

Svar: Åh vad bra gjort både med kursarbetet och mötet.Jag är inte heller mycket för gruppmöte eller ännu värre webbmöte. Många kramar❤
♥JèÑnIèY♥

2021-03-28 @ 19:55:00
URL: http://sandifighter.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0