♥Veckans Stolthet/Glädje v.9♥

Hej på er!
 
 Då börjar ännu en lång vecka lida mot sitt slut och det känns enormt skönt för denna har varit allt annat än lätt när det kommer till kroppen. Smärtorna har varit hemska och nu på slutet av veckan har jag även lyckats åka på en infektion. Men trots veckans strider så har jag fått några små fina stund. Så här kommer fem saker jag är glad/stolt över. Kramiz
 
 
Jag är Stolt/Glad över att jag i veckan:  
 
♥ Lyssnat på flera härliga poddar.
 
 Fått en massa pepp och kärlek
av syskonbarnen. 
 
 Fått se ett par fina solnedgångar.
 
 Gjort mitt bästa för att klara dagarna
så bra det bara gått.
 
 Njutit av värmen på min inglasade
balkong.
 
 
  Vad är ni mest stolta/glada över denna veckan? 
 
 
Puss & Kramiz
// Jenniey Love
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0