Allt tog en vändning...

 Hej!
 
Ibland går inte saker som planerat, igår strax innan jag var på väg för att fixa glasögonen upptäckte jag att bågen gått av i plasten på ena sidan, så inte konstigt jag haft ont. Då glasögonen sitter snett pga sprickan. Dem är ju över 5 år gamla så garantin har gått ut så det kommer bli nya. Tyvärr hade dem ingen tid för synundersökning förrän vecka 20 så får försöka stå ut till dess.
 
Inatt sov jag hos mina föräldrar och jag trodde verkligen natten skulle bli bra, men runt 3 inatt vakna jag av enorm smärta, ryckningar och domningar. Jag åkte på ett "anfall" mitt i sömnen. Riktigt obehagligt att vakna upp till, men som tur lugna det ner sig efter ett tag och jag lyckades somna om. Dock blev ju sömnen drabbad, vilket såklart kommer påverka dagen ännu mer utöver efterdyningarna av anfallet. Så får helt enkelt se hur dagen kommer gå. Kramiz
 
 
 
Puss & Kramiz
// Jenniey Love
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0