Äntligen sol igen...

 Tjo!
 
Det är Fredag och solen skiner äntligen utanför efter flera dygn av regn. Så idag ska jag försöka ta mig ut lite för att få njuta av den efterlängtade solen. Jag har inte riktigt bestämt mig om jag ska ge mig på att ta mig till apoteket eller om jag bara ska sätta mig ute på gården om sittplatserna är lediga där.
 
På balkongen är det just nu över 35 grader så där kan jag nog inte sitta förrän i eftermiddag/kväll när tempraturen gått ner lite. Men jag lär diffenetivt äta min middag där sen och bara njuta. Älskar min balkong super mycket och hur man ser allt det vackra grönska i naturen. Kramiz
 
 
 
Puss & Kramiz
// Jenniey Love
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0