Dags att lämna solens ö...

 Tjo på er!
 
Det är fredag och egentligen en favorit dag, men har så blandade känslor idag. Vi ska nämligen bege oss hemåt mot stan igen. Visst jag har längtat hem lite till lägenheten, men jag vet också att jag lär sakna naturen här ute. Det känns dock skönt att veta att nästa gång jag kommer hit ut ska jag flytta ut till mitt egna rum. Då det äntligen börjar bli tillräckligt varmt för att jag ska kunna sova där. 
 
Så glad över dagarna här, solen har nästan varit framme varje dag. Det har endast regnat någon enstaka regnskur i början av denna veckan. Det har sina fördelarna att bo på en ö där regnet antingen går rakt över (sker sällan) eller kluver sig och går sidan om. Vad än för trist väder metrologen på tv säger att det ska bli här över, så är det sällan så det blir. Kramiz
 
 
 
Puss & Kramiz
// Jenniey Love
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0