Kommer nog bli en kämpig dag...

Goddag på er!
 
Idag tog jag en välbehövligt sovmorgon efter en lång natt. Jag hade jätte svårt att somna inatt då jag hade många funderingar. Men jag lyckades till slut och när jag väl hade somnat sov jag ganska okej ändå även om det var lite svårt att ligga på sidorna en längre stund innan jag behövde byta sida. Jag kan ju inte sova på annat sätt än på sidorna så det blir lite krångligt när höfterna strejkar. 
 
Jag är riktigt matt och smärtpåverkad i kroppen idag så ska bli spännande att se hur dagen kommer gå. Jag är i alla fall tacksam som har mina hjälpmedel dagar som dessa särkilt arbetsstol som rullar väldigt bra på mina golv här hemma. Det kommer få bli någon lätt middag sen som sköter sig hyfsat själv i ugnen eller så. I övrigt blir det bara en lugn dag. kramiz<3
 
 
 
 
Puss & Kramiz
// Jenniey Love<3
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0