Kvällen gick okej, men inte natten...

 Tjo!
 
Jag lyckades hålla mig vaken igår och orkade se Eurovision deltävling 1. Mina två favoriter gick vidare till Lördagens final. Dock blev jag akut-illamående mitt i programmet och fick snabbt ta mig till toan för att låta det komma upp. Mitt under natten insåg jag också att jag omöjligt kan ha behållit medicinerna efter de illamåendet. Vilket ställde till det!
 
Jag har därmed knappt fått någon bra sömn alls inatt utan har legat vaken nästan hela morgonen med svåra nervsmärtor. Jag ville verkligen bara skrika för det gjorde så ont, men då de övriga sov fick jag försöka hålla mig lugn med hjälp av min stödnalle.  Denna dag lär ju inte bli ritkigt som jag hade hoppats på, men får försöka klara den så gott det i alla fall. Kramiz
 
 
 
Puss & Kramiz
// Jenniey Love
 


Kommentarer
Jasmine

Men förstår inte, visst har du nån akut smärtmedicin att ta? Sådär ska du inte behöva lida ju... <3

2021-05-21 @ 18:12:41
Jasmine

Oj förlåt, missade inlägget efter detta. Men undrar vrf du verkar vänta med att ta den? lr förstår jag fel? Du skrev ju att du ”fick klara dig med din stödnalle”. <3

Svar: Jag var inte helt säker på vilka av kvällsmedicinerna jag fick behålla därav kunde jag inte ta den starka medicinen förrän det gått x antal timmar. Vissa mediciner ska man helst inte blanda. Kramiz❤
♥JèÑnIèY♥

2021-05-21 @ 18:16:00


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0