Redo för en ny vecka...

Hej!
 
 Då var en ny vecka här och det känns ganska okej även om vädret ser ut att bli sisådär nu i början av veckan. Jag kommer i alla fall starta veckan här hos mina föräldrar då F ska sova här. Vilket ska bli så mysigt, sist gick det ju hur bra som helst. Så jag hoppas nattningen idag går minst lika bra.
 
Ikväll är det även "Big Brother" final och det är enormt spännande nu vem av tjejerna som kommer ta hem vinsten. I övrigt är planen att bara ta en stund i taget och vila ofta. Sen hoppas jag såklart att jag kanske orkar komma ut lite längre fram i veckan när vädret ska bli lite bättre och förhoppningvis soligt. Kramiz
 
 
 
Puss & Kramiz
// Jenniey Love
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0