Så taggad för kvällen...

 Hej!
 
Natten till idag har varit allt annat än bra. Jag vakna nästan varannan timme för att skifta sida och jag vet inte hur många gånger jag nästan blev arg för att "knä"kudden fastna i påslakanet när jag skulle vrida mig. Mitt tålamod är i botten nu, vilket inte är likt mig alls. Men, men mitt tålamod blir troligen bättre igen när kroppen är i bättre skick än vad den är i nu.
 
 Ikväll är planen att försöka se Eurovision deltävling 1 tillsammans med mamma. Jag hoppas jag klarar av att hålla mig vaken för jag har verkligen sett framemot denna dag länge. Jag har i alla fall tänkt sova en stund efter jag ätit nu så att jag förhoppningvis klara av att ligga i soffan ikväll. Jag har även tänkt köra TENS-maskinen sen så jag får ihop mina minst 4h/dag. kramiz<3
 
Min kompis om kvällarna
 
 
Puss & Kramiz
// Jenniey Love
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0