Såklart det skulle komma nu...

Hej!
 
Igår kom det jag vekligen inte behövde just nu. Jag fick nämligen ett "anfall", som tur gick det värsta över men som vanligt sitter mycket av symtomen i även idag. Vilket såklart sätter vardagen på sin spets som blir extremt tuffa att ta sig igenom. Än så länge går måltiderna ganka okej även om det tar sin tid att bara göra i ordning en smörgås då hjärnan inte riktigt vill hänga med. Mår illa men inte såpass kraftigt att det påverkar måltiderna än så länge. Förhoppningvis klingar det övriga efterdyningarna av inom de närmsta dagarna. Nu blir det sträng vila för återhämtning efter "anfallet".
 
Jag hade egentligen tänk skriva ett inlägg om hur det går med lägenheten och allt sånt då det idag gått 3 månader sen jag flytta in. Men det inlägget får komma upp senare i veckan när jag mår lite bättre i kropp och knopp. Många kramiz<3
 
 
 
Puss & Kramiz
// Jenniey Love<3
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0