Smått nervöst som vanligt...

Tjo på er!
 
Jag har plågat mig upp rejält tidigt idag för att vara jag, men idag är det dags för synundersökning och att kolla efter nya bågar. Att kolla efter nya bågar är något jag tycker är lika svårt varje gång det är dags för det. Jag trivs oftast så bra i dem jag har, men då dessa är trasiga så har jag inget val än att försöka hitta några nya som jag kan trivas i lika bra. 
 
Dock kommer jag nog behålla solglasögonens nyvarande bågar fast med nya glas. Får se lite vad optikern tycker och jag hoppas personen är en lika trevlig som h*n jag prata med igår. Dem ringer ju dagen innan och dubbelkollar så man verkligen är infektionsfri just nu, vilket jag är. Det ska bli så skönt att få det här med optikern avklarat. kramiz<3
 
 
 
 Puss & Kramiz
// Jenniey Love<3
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0