Tog mig ut i solen...

Heej!
 
Dagen igår var till en början tuff med tanke på natten som var men efter tagit min akutmedicin mot smärtorna vände dagen till de något bättre. Smärtorna gick ner och jag orkade mig ut en stund för att få njuta av solen. Det var så avkopplande och mysigt att få höra fåglarna kvittra medans man kände värmen av solen. 
 
Inatt sov jag som en prinsessa kan jag säga. Det var nog länge sen jag sov såpass bra faktiskt. Min trötthet/matthet går inte vila eller sova bort, men en sådan bra sömn som inatt ger jag i alla fall kroppen en chans att få återhämta sig lite och minimerar risken för anfall. Får hoppas på ännu fler sådana bra nätter. Kramiz
 
 
 
 
Puss & Kramiz
// Jenniey Love
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0