Värmen är här!...

Goddag!
 
Solen lyser vackert utomhus och idag tycks det inte blåsa lika mycket som det gjorde igår när jag tog mig till apoteket. Så det kommer nog vara ännu varmare idag! Jag vill verkligen försöka ta mig ut till sittplatserna ute på gården där man har en fin utsikt över berget som senaste veckorna exploderat av grönska. MEN...
 
Jag darrar en del i kroppen idag och det brukar påverka min motoriken lite. Så får se hur det går, jag tina i alla fall fram en matlåda från frysen till idag. Därmed slipper jag tänka på middagen sen mer än att den ska värmas. I övrigt blir det nog en relativt lugn lördag med täta vilostunder för att försöka klara dagen så gott det går. Kramiz
 
Vill önska er alla en fin Lördag! 
 
Bild från gårdagens paus vid sjön: 
 
 
Puss & Kramiz
// Jenniey Love
 


Kommentarer
Alltsomväxer

Fin regnbåde stråle på bilden. Väcker hopp och grönska och fägring :-)

Svar: Tack, tänkte först radera den bilden men ångra mig i sista stund. kramiz<3
♥JèÑnIèY♥



Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0