♥Veckans Stolthet/Glädje v.17♥

 Hej på er!
 
Då var det återigen dags att summera veckan som gått och denna har verkligen varit en berg och dalbana. Den börja ju med en blandning av känslor i samband med Morfars födelsedag, men som också blev en otroligt fin dag som jag kommer minnas med värme. Kroppen har dock varit kaos denna veckan särkilt magen och det har tagit enormt på krafterna. Här kommer i alla fall fem saker jag är glad/stolt över denna veckan. Kramiz
 
 
Jag är Stolt/Glad över att jag i veckan:  
 
Pysslat om mig själv lite exra med
hemmaspa.
 
Kommit ut i friska luften en stund.
 
 Att morfars friande blev så fint det
bara kunde på minneslunden.
 
 Orkat se filmen "Snälla Krimenalla",
så rolig film!
 
 Kämpat på med aptiten och måltiderna
trots magproblemen.
 
 
 Vad är ni mest stolta/glada över denna veckan?
 
 
Puss & Kramiz
// Jenniey Love<3
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0