♥Veckans Stolthet/Glädje v.19♥

Hej på er!
 
Då börjar denna veckan lida mot sitt slut och det är återigen dags att sammanfatta. Denna veckan har verkligen varit en blandning av söt och salt. Ena dagen har gått okej medans andra dagar har varit en rejäl utmaning att klara av. Min kropp är långt ifrån stabil nu. Men trots allt strul med kroppen har jag ändå lyckats få några fina stunder. Så här kommer fem saker jag är glad/stolt över veckan som gått. Kramiz
 
 
Jag är Stolt/Glad över att jag i veckan:  
 
Fått besök av min bror och brorsöner på
ön.
 
 Värmen har äntligen börjat komma ute.
 
  Måltiderna har gått okej trots att magen
 bråkat.
 
 Sovit relativt bra om nätterna.
 
 Kört TENS-maskin ett par kvällar
i rad.
 
 
 Vad är ni mest stolta/glada över denna veckan?
 
 
Puss & Kramiz
// Jenniey Love<3
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0