♥Veckans Stolthet/Glädje v.20♥

Hej på er!
 
 Då var det dags att sammanfatta ännu en vecka och denna har ju varit någorlunda bra även om kroppen strejkat en del. Smärtorna har varit en utmaning speciellt om nätterna då dem varit extremt intensiva. Men vädret har däremot varit fint bortsett från nu under helgen. Här kommer i alla fall fem saker jag är glad/stolt över denna veckan. Kramiz
 
 
Jag är Stolt/Glad över att jag i veckan:  
 
Fått känna solens värme.
 
 kört TENS-maskinen under flera kvällar.
 
  Varit bra på att vila ofta mellan varje litet
moment i vardagen.
 
 Håller fortfarande min vikt stadigt med
hjälp av nd.
 
 Varit hos optikern och synen har
inte förändrats särkilt mycket.
 
 
 Vad är ni mest stolta/glada över denna veckan? 
 
 
Puss & Kramiz
// Jenniey Love
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0