♥Veckans Stolthet/Glädje v.21♥

Hej på er!
 
 Då börjar ännu en vecka lida mot sitt slut och oj vilken berg och dalbana av känslor det varit. Veckan börja med att jag var hos mina föräldrar och fick ett helt magiskt dygn med lilla F. Jag fick för en gång skull lite pyssel sällskap och han älskade det. Det är något vi absolut kommer göra om nästa gång jag är där. Dock har jag även haft några tuffa nätter med mardrömmar som skapat ett inre kaos. Men jag ska inte låta det ta över min lycka över att denna veckan är oförglömlig. Här kommer fem saker jag är stolt över denna veckan. kramiz<3
 
 
Jag är Stolt/Glad över att jag i veckan:  
 
Fått känna den härliga sommarvämen.
 
 Orkat Pyssla med F.
 
 Gjort klart mitt Juni-uppslag i min
"hälsobok"
 
 Orkat ta mig ut i friska luften.
 
 Kämpat på med måltiderna trots dålig
aptit.
 
 
 Vad är ni mest stolta/glada över denna veckan? 
 
 
Puss & Kramiz
// Jenniey Love<3
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0