En stund i taget...

Tjo!
 
Denna veckan hade jag egentligen lite planer inför Internationella ME & Fibromyalgi dagen på Onsdag eller rättare sagt hade tänkt hela veckan skulle gå i det temat där jag dela med mig av min historia och information. Men efter kroppens kraftiga anfall i helgen har jag valt att lägga all fokus på att återhämta mig och sen får vi se hur många inlägg som kommer upp under veckans gång.
 
Just nu är kroppen i dåligt skick och jag är tacksam över varje liten stund jag orkar sitta upp för att äta eller bara titta ut. För att röra sig i lägenheten är ett lite projekt när benen inte riktigt vill samarbeta nu. Jag var nästan påväg att ramla i stentrappan i trapphuset igår, jag kunde inte få upp benen tillräckligt högt för att nå nästa trappsteg. Så det är en dag eller till och med en stund i taget som gäller! Kramiz<3
 
 
 
Puss & Kramiz
// Jenniey Love<3
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0