Vila är vad som gäller nu...

Heej!
 
Jag är hemma i min lägenhet och det känns lika skönt som alltid efter varit iväg hos mina föräldrar ett par dagar. Jag har haft det super mysigt och roligt hos dem, men det tar enormt på krafterna att dela tak med andra och speciellt att ha grannar som inte riktigt kan respektera andra om nätterna. Så det var magiskt att få komma hem till min tysta lägenhet för att få sova ostört igen. 
 
Idag kommer bli en lugn dag här hemma med mycket vila och försöka få i mig näring regelbundet. Sista dagarna har varit lite tuffa när det kommer till aptiten, men det blir nog bättre när kroppen blir lite starkare igen. Jag får kämpa på så gott det går och hålla mig till måltider jag vet fungerar hyfsat och äta lite åt gång. kramiz<3
 
 
 
Puss & Kramiz
// Jenniey Love
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0