Blir en lugn Fredag med...

Tjo!
 
Idag vakna jag upp extremt stel och öm som bara den. Det känns nästan som hela kroppen är ett enda stort blåmärke, så det regniga och kalla vädret ute gör dagarna kämpiga. Men om jag mår tillräckligt stabilt ikväll när det kommer till pulsen så ska jag försöka ta ett bad i badkaret och se om det lugnar kroppen lite. Så jag hoppas, hoppas på att kanske kunna ha lite hemmaspa ikväll där jag ger kroppen lite extra kärlek. I övrigt blir det nog en ganska lugn dag med mycket vila i soffan eller sängen, det blir ju oftast båda ställarna då jag behöver skifta efter ett par timmar annars får jag så ont i bröstkorgen och nacken. kramiz<3
 
 
 
Puss & Kramiz
// Jenniey Love<3
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0