Dags att ge håret kärlek...

Tjo!
 
Denna dagen har jag räknat ner till och varit i behov av länge, nämligen ett frisörbesök. Det har gått närmare 2 år sen jag var där sist för att klippa mig. Det ska bli skönt att få toppa håret och klippa upp det. Jag hade velat slingra håret också, men jag är inte i skick för det och håret behöver nog få växa ut så det gamla är borta innan jag börjar göra slingor igen. Orsaken till att mitt hår trasslar sig så är troligen för topparna är så slitna av all blekning jag gjort genom året. Så jag får ha min naturliga hårfärg minst ett år till. Vilket känns helt okej även om det också känns lite ovant. 
 
Kvällen idag lär ju få bli extremt lugn som vanligt efter utflykt, men hoppas i alla fall kunna köra Tens ett par timmar innan det är dags att sova. Sen har även första avsnittet av säsong 4 av "Bonusfamiljen" släpps så det hoppas jag kunna titta på, men det hänger på hur kroppen mår. I värsta fall får det bli ljudbok eller podcast. kramiz<3
  
 
 
Puss & Kramiz
// Jenniey Love<3
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0