Det blev en krasch efter Måndagen...

Tjo på er!
 
 Nu är håret klippt och frisörbesöket i Måndags gick bra och det var så skönt att få det gjort, men väl hemma kraschade jag. Jag fick tack och lov inget "anfall" utan jag blev bara väldigt matt i kroppen och trött/sömnig, kunde inte ens hålla ögonen öppna till slut. Så jag slocknade på soffan en stund innan jag vaknar till för att äta innan jag återigen bädda ner mig fast i min sängen. Även gårdagen blev en lugn dag allt för att kroppen skulle få återhämta sig efter frisörbesöket.
 
Idag hade jag egentligen behövt handla lite varor som är slut hära hemma, men vädret är inte det bästa för min kropp just nu, så är lite tveksam om jag verkligen ska ge mig ut. Risken är stor att det kommer ge mig ännu mer svåra smärtor och vinden är såpass kraftig att jag lär ha svårt att hålla balansen utan att flyga som en vante. Så jag får nog klara mig utan Juice och frukt tills pappa har möjlighet att hjälpa mig, kroppen skiftar fort som det är ändå nu. kramiz<3
 
Mitt hår blev ca 1dm kortare men så skönt! (Bild tagen igår vid lunch)
 
Smärtorna blev allt mer intensiva:
(Bild tagen igår eftermiddag)
 
 
Puss & Kramiz
// Jenniey Love<3
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0