Ett måste får tyvärr starta veckan...

 Goddag!
 
Ny vecka är här och denna veckan kommer börja med ett besök på apoteket igen. Jag är egentligen inte så peppad på det, mest less på att alla uttag måste hämtas ut olika datum. Det blir så rörigt för mig vid påfyllning av dosettlådan. Men solen skiner i alla fall utomhus så det kommer nog bli skönt att få komma ut lite i friska luften. 
 
Sen får vi se vad dagen och kroppen har att erbjuda. Men det kommer garanterat få bli en enkel middag senare sen och en hel del vila efter apotekbesöket. Känner jag min kropp rätt kommer jag säkert få "anfall" ikväll som jag nästan alltid får så fort jag lämnar hemmet. Vila innan och vila efter är otroligt viktig för mig även om jag vet att en utflykt kostar ändå. kramiz<3
 
 
 
Puss & Kramiz
// Jenniey Love<3
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0