Idag är det dags...

Hej!
 
 Smått nervös men idag är det dags för ett digitalt möte med en person jag inte känner. Någonstans hoppas jag att detta ska göra mig gott i längden. För er som känner mig väl vet att jag har telefonskräck och då videosamtal på det, gör det inte lättare. Men jag ska klara det! Det kommer nog bli ett par tårar efteråt ändå antingen av ilska för att det gick åt skogen eller av glädje för jag fixade det. Nu ska jag vila så jag är så stabil som möjligt inför mötet. Kramiz
 
 
Har inte bestämt mig om jag ska köra med mobilhållare eller inte, men
har i alla fall förberett det utifall jag väljer det.
 
 
Puss & Kramiz
// Jenniey Love<3
 


Kommentarer
Till

Jag är så imponerad av dig och din styrka
Kämpa på i din kamp, all styrka och kärlek till dig mvh

Svar: Åh, Tack underbara du! Det lovar jag dig att göra. Många tusen kramar till dig<3
♥JèÑnIèY♥

2021-10-21 @ 00:00:55


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0