Kämpig start på ny vecka...

Tjo på er!
 
Då var en ny vecka är här och det är lite blandade känslor inför denna. Det är mycket på schemat särkilt i slutet av veckan och då även en hel del roliga saker. Men förhoppningsvis håller sig kroppen sig någorlunda stabil i slutet av veckan, så länge jag vilar regelbundet och äter inom var 3-4e timme. För ja så ofta behöver jag äta för att inte dippa eller riskera bli akut dålig.
 
Just nu är tyvärr inte magen på topp så kommer bli en tuff start på veckan när det kommer till måltiderna. Men får försöker dricka lite Te och vätskerersättning idag och hoppas det lugnar magen lite till imorgon. Nu ska jag vila en stund igen innan det är dags för dagens första mellis som jag hoppas att jag får i mig utan problem. kramiz<3
 
 
Händer det något roligt för er i veckan?
 
 
 
 
Puss & Kramiz
// Jenniey Love
 


Kommentarer
Jasmine

Vad har du för mat/magproblem? Vrf blir du akut sjuk utan mat? Lr ja vad händer? Sorry vet kost kan vara en känslig fråga, men blev nyfiken utifrån ditt inlägg. Kram <3

Svar: Jag har ibland problem med att behålla näringen jag kämpar med att få i mig, oklart varför. Men när magen krånglar går det ganska fort utför och hela kroppen kraschar. Vill det sig riktigt illa krävs det då sjukvård för jag blir så pass medtagen och uttorkad.

kramiz<3
♥JèÑnIèY♥

2021-10-18 @ 17:39:49


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0