Lugn helg sen bär det av mot ön...

Tjo!
 
Det är fredag och det känns underbart för nu ska jag ha sällskap hos mig i över en veckas tid. Då barnen går på höstlov. Nu under helgen blir jag och tösen kvar i stan, men på Måndag åker vi till ön för att vara där ute ett par dagar för att göra garage, gäststuga, mitt rum redo inför vintern. Det kommer ju ske en del förändringar inom familj under början av December. Det är därmed inte säkert det blir så många fler turer till ön i år utan dem dagarna pappa är ledig kommer gå till att förberedda inför det. Men det kommer nog bli bra till slut.
 
Om en stund ska jag och tösen försöka ta oss ut i den vackra höstsolen och njuta av varmen från den. Sen antar jag tösen vill gå och handla lite godis inför denna helg och nästa då det inte finns så mycket godis i dygnet runt butiken på ön. Så vill man ha sånt får man fixa det innan man åker ut. Själv är jag inte mycket för godis utan jag klarar mig på mina älskade Satsumas. 
 
 
Har ni några roliga planer inför helgen?
  
 
 
Puss & Kramiz
// Jenniey Love
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0