Smärtorna är inte lätta just nu....

Tjo!
 
Solen skiner rätt in i rummet och man känner den härliga värmen av den. Kroppen är inte sitt bästa jag eller ens i närheten till stabil just nu, men det har nog sin förklaring då jag snart ska ha mensen igen. Så får försöka hålla ut tills det är avklarat sen hoppas jag kroppen lugnar sig lite igen särkilt när det kommer till värken för den är riktigt plågsam nu. Det går nog inte en dag utan att smärtorna får mig fälla ett par tårar, man vänjer sig aldrig vid den!
 
Nu ska jag försöka äta lite mellanmål och dricka en näringsdryck innan det är dags för en första vilostund. Därefter får vi se vad som händer. Jag hoppas kunna ta mig ut en stund i solen sen innan den går ner, men det beror helt på kroppens skick efter vilan. I övrigt blir det nog en ganska lugn dag inför tösens ankomst imorgon.kramiz<3
 
 
 
Puss & Kramiz
// Jenniey Love
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0