Uppdatering om mina 2 senaste dagar...

Tjo!
 
Vilka dagar jag haft sen sist jag skrev här. Men jag kan tala om att mitt digitala möte i Onsdag gick bra även om jag bröt ihop i tårar av att ens prata om all min oro. Det är en oro som påverkar mig mer än jag nog förstått så under mötet blev det så tydligt när frågor ställdes kring det. Det var en lättnad att få öppna upp om det och förhoppingvis kan jag börja ta kontroll över det litegrann. Jag är enormt glad över att jag vågade testa ha digitaltmöte trots min telefonskräck.
 
Igår var även en av mina närmaste vänner här på besök och det var så härligt att få återigen ses efter exakt ett års väntan. Jag mådde visserligen inte super bra och aptiten var inte på topp pga magsmärtor. Men vi lyckades få det det trevligt som vanligt och det var så skönt att få prata ut om allt som hänt under året som hunnit gå. Så det är en dag jag lär se tillbaka på trots allt krångel med kroppen. Men nu kommer det få bli en lugn helg med mycket vila och få smälta allt. kramiz<3
 
Jag och min vän gjorde lite Origami djur:
 
 
 
Puss & Kramiz
// Jenniey Love
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0