♥Veckans Stolthet/Glädje v.39♥

Hej på er!
 
Vilken turbulent vecka det vart även om den så klart har varit fin på sitt egna lilla sätt. Jag starta ju veckan nere hos min syster där jag njöt av alla barnens skratt och bebisgos dag efter dag. Dock var jag tvungen att åka hem i mitten av veckan då jag behövde vila inför kommande vecka på ön där resan tar på krafterna särkilt grusvägen. Men trots att regnet har öst ner större delen av veckan har det inte stoppat mig från att få små ljusglimtar. Så här kommer fem saker jag är stolt/glad över denna veckan. kramiz<3
 
 
Jag är Stolt/Glad över att jag i veckan:  
 
Fått massa kärlek och pepp från alla
syskonbarnen.
 
Ätit super god mat och behållit allt.
 
 Tagit ett varmt och skönt bad.
 
 Vilat regelbundet under dagarna.
 
 Tagit mig ut en stund trots regnet.
 
 
 Vad är ni mest stolta/glada över denna veckan?
 
 
Puss & Kramiz
// Jenniey Love
 
 


Kommentarer
Kenneth

Bra att fokusera på positiva saker och att ha det som mindset.

Svar: Ja men precis älskar att få avsluta veckan på ett positivt sätt och tagga inför en ny vecka😊. Kramiz
♥JèÑnIèY♥

2021-10-03 @ 14:46:31
URL: http://forcery.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0