♥Veckans Stolthet/Glädje v.40♥

 Hej på er!
 
Då börjar ännu en vecka lida mot sitt slut och det är dags att sammanfatta den. Jag starta ju veckan med att åka ut till ön med mina föräldrar och det var så underbart att få komma ut dit. Jag har visserligen varit sängliggades mesta delen av tiden och bara varit ute ett få tal gånger. Men bara att få ligga i rummet där ute och höra hur det vinden blåser utanför ger en känsla att jag är nära naturen. Vädret har varit ganska bra denna veckan och har det regnat har det skett sent på kvällar eller under nätterna och då är man knappast ute ändå på landet då det är kolsvart ute. Här kommer fem saker jag är stolt/glad över denna veckan. kramiz<3
 
 
Jag är Stolt/Glad över att jag i veckan:  
 
Solen har varit framme.
 
Fått egenodlade jordgubbar från
landet till min mellis.
 
 Kört TENS en stund varje dag.
 
 Ätit god mat även om aptiten svajat.
 
 Fått många härliga stunder av skratt.
 
 
 Vad är ni mest stolta/glada över denna veckan?
 
 
Puss & Kramiz
// Jenniey Love<3
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0