♥Veckans Stolthet/Glädje v.41♥

 Hej på er!
 
Då var det dags att summera ännu en vecka som varit både rolig men också otroligt tuff.  Den starta ju med en utflykt till apoteket som jag inte hade räknat med men som var ett måste för att kunna fylla på dosettlådan och det gick ju ganska bra och var skönt att få komma ut en stund. Dock kom bakslaget dagen efter med rejäla smärtor i kroppen som hållit i sig större delen av veckan. Här kommer i alla fall fem saker jag är stolt/glad över denna veckan. Kramiz
 
 
Jag är Stolt/Glad över att jag i veckan:  
 
Kommit ut en stund i solen och naturen.
 
Haft bra aptit och ätit
regelbundet.
 
 Wiirah har varit här över helgen.
 
 Fått många härliga stunder av skratt.
 
 Haft besök av mina föräldrar en
stund.
 
 
 Vad är ni mest stolta/glada över denna veckan?
 
 
 
Puss & Kramiz
// Jenniey Love
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0