♥Veckans Stolthet/Glädje v.42♥

Hej på er!
 
Då börjar ännu en vecka lida mot sitt slut och det är dags att sammanfatta den så gått det går. Det har ju inte varit den lättaste veckan särskilt inte i början av den. För den starta med svåra smärtor och dålig aptit + svårt att behålla näringen jag kämpade för att få i mig. Men jag tog mig igenom det och nu under helgen har det blivit lite bättre. Bara hoppas att det fortsätter i rätt riktning så jag slipper ännu ett bakslag på kort tid. Men trots att kroppen strulat denna veckan så har jag ändå fått ett par riktigt fina tillfällen. Så här kommer fem saker jag är stolt/glad över denna veckan. kramiz<3
 
 
Jag är Stolt/Glad över att jag i veckan:  
 
Haft en nära vän på besök.
 
Kämpat på rejält med måltiderna.
 
 Kommit ut i det härliga höstvädret.
 
 Haft ett lyckat digitalt vårdmöte.
 
 Vilat regelbundet antingen i soffan eller
sängen.
 
 
 Vad är ni mest stolta/glada över denna veckan? 
 
 
Puss & Kramiz
// Jenniey Love
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0