♥Veckans Stolthet/Glädje v.43♥

 Hej på er!
 
Då var det dags att sammanfatta ännu en vecka som börjar lida mot sitt slut. Veckan har i vissa stunder varit otrolig tuff men överlag en ganska bra vecka med många härliga stunder. Jag har åtminstone fått några efterlängtade saker gjorda även om det också kostad en del på energiförrådet och därmed blivit en hel del soff/sängläge. Här kommer I alla fall fem saker jag är stolt/glad över denna veckan. Kramiz
 
 
Jag är Stolt/Glad över att jag i veckan:  
 
Fått tag på en skön värmefilt.
 
♥ Kommit ut en kort stund.
 
 Äntligen klippt håret hos P.
 
 Haft ännu ett lyckat digitalt
vårdmöte.
 
 Orkat pyssla i soffan/sängen vid
små tillfällen.
 
 
Vad är ni mest stolta/glada över denna veckan?
 
 
Puss & Kramiz
// Jenniey Love
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0