Blev inte som det var tänkt...

 Tjo på er!
 
Då var dos 2 avklarat och det gick hur bra som helst även om jag blev lite mer öm i armen denna gång. I övrigt kände jag inte av några biverkningar alls. Det är så skönt att ha det gjort nu efter lång väntan på sin tur! Men trots att det gick bra vid vaccinationen blev veckan inte som planerad ändå tyvärr.
 
Det börja med att vi behövde flytta fram ö-vistelsen för pappa hade ont efter sin operation men imorse fick jag besked att den ställs in helt. Lite synd då jag hade räknat ner till jag skulle få komma ut dit. Inget att göra åt, det är så det blir ibland och får försöka på nytt om 4 veckor och hoppas det blir av då. Kramiz
 
 
 
Puss & Kramiz
// Jenniey Love
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0