Dagen igår tog hårt...

Hej!
 
 Jag hade en super mysig dag igår med F och då solen var framme passade vi på att vara ute lite då och då. Första stunden mitt på dagen var det jätte skönt utomhus men den lilla stunden på kvällen var iskall. Så det märks verkligen att hösten är här även om solen försöker värma en mitt på dagen. 
 
En bra dag igår innebär också en kämpigare dag idag och jag är tacksam över att jag valde att stanna hos mina päron en extra natt. Behövde den vilan även om jag mår extremt kasst idag. Varje andetag är smärtsamt och kroppen är kaos. Så ska försöka åka hem idag så jag får lugn och ro för återhämtning för här är det för mycket ljud av grannarna. Kramiz
 
 
 
Puss & Kramiz
// Jenniey Love
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0