Dags att resa hemåt igen...

 Goddag på er!
 
Senaste nätterna jag fått sova på nedervåningen i TT säng har sömnen blivit betydligt bättre. Visserligen har jag vaknat till av Elwii's alarm på morgonen men snabbt somnat om så fort hon klivit upp. Så det har gått ganska bra dagarna efter dopet och kroppen har fått återhämtat sig lite inför dagens hemresa. 
 
Nånstans känner jag ändå hade jag nog velat vara kvar här ett tag till. Men jag har lite saker som behöver ordnas innan nästa vecka när jag och mina föräldrar förhoppningsvis ska till ön om jag håller mig stabil och infektionsfri. Än så länge har jag kommit undan från förkylningar mina närmaste haft senaste veckorna och det är jag enormt tacksam för. Kramiz❤ 
 
 
 
Puss & Kramiz
// Jenniey Love
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0