Får besök över helgen...

Hej!
 
 Igår kom den härliga värmen tillbaka utomhus och det var runt 23-24 grader. Så himla skönt med lite solsken nu innan helgen då det ska regna en hel del. Jag försöker verkligen njuta av värmen även om det nog blir på balkongen idag då jag känner mig lite matt i kroppen efter dagen hos min föräldrar igår. Men jag hade det så mysigt där. Jag fick dessutom av en slump den maten jag hade gått och längtat efter i flera dagar. Nästan så mina föräldrar kan läsa mina tankar när det kommer till mat. 
 
Ikväll kommer Wiirah hit och det ska bli roligt att få träffa henne igen även om det kommer bli en del pluggande för hennes del. Det kom lite plötsligt att hon skulle komma hit men det löser sig! Jag har ju alltid glutenfritt här hemma och hon är dessutom inte så kräsen när det kommer till mat. Hon äter det mesta av de enkla måltider jag lyckas få till just nu. Skulle jag bli akut dålig vet jag att hon klarar att ta hand om sig själv men också ta hand om mig. kramiz<3
 
 
 
Puss & Kramiz
// Jenniey Love
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0