Fick en känslostorm i natt...

Tjo på er!
 
Natten till idag gick inte riktigt som jag hade hoppats även om jag lyckades somna till slut. Jag hade så mycket känslor som slog till lagom när det var dags att sova. Det var som allt kom över mig på en och samma gång. Det är så det blir ibland när man hållit en massa inom sig som tillsut behöver komma ut. Det blev som tur inte så mycket tårar denna gång utan fick ut det mesta genom att sjunga mina favorit låtar tyst för mig själv. 
 
Idag är en ny vecka här och det känns ganska okej. Under denna veckan har jag lite saker som behöver fixas bland annat att ringa två vårdsamtal och sen får vi se vad slutet av veckan blir. Planen är att till helgen träffa lillasyster L en stund om jag mår tillräckligt bra. I övrigt kommer jag bara ta dagarna som de kommer och fortsätta kämpa på med aptiten som svajar och kroppen som värker något enormt just nu. kramiz<3
 
 
 
Puss & Kramiz
// Jenniey Love
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0