Fötterna ska få kärlek igen...

Goddag!
 
Jag har varit lite smått nervös inför den har dagen sen i slutet av Juni när jag fick veta att den person som pysslat om mina fötter i 10 år skulle sluta. Så idag ska jag få träffa min nya för första gången och med tanke på att mamma redan hunnit träffa personen en gång finns det några saker som gör mig extra nervös. Men samtidigt ska det bli skönt att få fötterna ompysslade för dem är kaos just nu. Det var nog länge sen dem var i så dåligt skick.
 
I övrigt blir nog dagen lugn och jag misstänker att så fort jag kommer hem från fotvården kommer behöva sova/vila innan jag ska ge mig på middag något som brukar vara en utmaning när jag varit iväg. Så ska försöka komma på något lätt att få i mig men som ändå triggar aptiten. Fick min hemleverans av varor igår så borde finnas några bra alternativ att välja mellan. kramiz<3
 
 
 
Puss & Kramiz
// Jenniey Love
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0