Hösten är verkligen inte min årstid...

Tjo!
 
Regnvädret som alltid kommer med hösten är verkligen inte det bästa för min kropp har aldrig varit och kommer troligen aldrig bli det heller. Jag blir så kall och stel som en pinne även om jag vistas inomhus. Jag längtar därför redan till nästa vår/sommar. Men jag gör mitt bästa för att klara höst/vintern nu så bra det bara går.
 
I år har jag tillgång till badkar, vilket redan räddat upp några riktigt smärtsamma dagar och fler lär det nog bli. Men badet får inte vara för varmt och heller inte för kallt så fick beställa en badtermometer så klart i rosa. Allt för att se till så vattnet får en perfekt temperatur vid de få gånger jag orkar ge mig på ett skönt bad. Jag brukar även ha i Epsom Salt i badet. kramiz<3
 
 
 
Puss & Kramiz
// Jenniey Love
 


Kommentarer
Annica

Åh vad härligt för dig med badkar!
Här har värmefilten åkt fram 😜

Svar: Åh jag har funderat länge på att köpa en värmefilt länge verkar så skönt. Kramiz❤
♥JèÑnIèY♥

2021-09-22 @ 14:07:12
URL: http://annicaslivvidhavet.blogg.se
Annica

Kan verkligen inte leva utan min värmefilt.
Du kommer inte ångra dig om du köper en. 😀

Svar: Låter så himla mysigt att gosa in sig i nu när det är kallt så måste nog införskaffa en snarast. kramiz<3
♥JèÑnIèY♥

2021-09-24 @ 14:34:10
URL: http://Annicaslivvidhavet.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0