Kroppen märker av kylan allt mer...

Hej Hej!
 
 Det är Fredag, min favorit dag i vanliga fall men inte denna veckan. Kroppen värker och jag känner mig inte riktigt som mig själv så jag har valt att ställa in besöket i helgen. Lite besviken och såklart ledsen är jag men jag vet också att min kropp behöver sin tid för återhämtning och vänja sig vid det kallare vädret som alltid kommer med hösten.
 
Jag finner verkligen inga ord för hur intensiva smärtorna är just nu samtdigt har man inget val än att kämpa på trots att man på bristningsgränsen hela tiden. Försöker i alla fall hålla humöret uppe så gott det går med hjälp av härliga poddar som får mig le eller skratta en stund. Nu ska jag vila en stund innan det är dags för mellis. kramiz<3
 
 
 
Puss & Kramiz
// Jenniey Love
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0