Mysigt dop men är helt slut nu...

Hej!
 
 Ny vecka och jag startar upp den nere hos min syster med familj. Vi hade dop för Saturnus igår och då allt fick en vändning i sista stund så får jag bli kvar här ett par dagar för återhämtning. Både morgonen innan och dopet tog hårt på min kropp, det är nog en av få gånger jag känt mig rädd men benen ville verkligen inte vara med mig så ramla nästan i trappan. 
 
Det blir till att sova på undervåningen med Elwii och försöka vila så mycket det bara går innan det blir hemfärd på Onsdag. Natten till idag har gått bra, sov ganska okej så fort jag lyckades häva "anfallet" av skakningar. Så det var tur jag fick med mig min medicin väska i sista stund I lördags. Kramiz
 
 
 
Puss & Kramiz
// Jenniey Love
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0