Välbehövlig ny start efter helgen...

Tjo!
 
Äntligen måndag och jag måste säga efter en helg som varit allt annat än bra och härlig känns det skönt med en ny vecka! Inatt sov jag i alla fall som en prinsessa och det var välbehövligt efter gårdagen. Jag har egentligen inga större planer förrän i slutet av denna veckan där det vankas en utflykt som är väldigt, väldigt efterlängtad.
 
Det blir därför mycket vila fram till dess. Men det finns en sak som är akut att fixa någon dag, nämtligen ett par varma innetofflor jag kan ha när jag går mellan rummen. Mina fötter är så kalla att dem skiftar i blått/grått såhär års. Så jag hoppas att jag kan få tag på det så fort som möjligt nu annars får jag köpa varma sockar och beställa "Stop sock"- penna dvs så jag kan göra dem antihalk. kramiz<3
 
Vad har ni för planer i veckan?
 
 
 
Puss & Kramiz
// Jenniey Love
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0