♥Veckans Stolthet/Glädje v.37♥

Hej på er!
 
 Vilken berg och dalbana till vecka det blev trots att jag hade hoppats på en någorlunda okej vecka. Inget av det jag hade tänkt eller hoppats på blev som jag ville och vissa av sakerna gör mig nog lite besviken såhär i efterhand samtidigt som jag är stolt att jag ändå våga bromsa i tid för en gång skull. En blandning av känslor helt enkelt som jag hoppas kunna släppa taget om under denna dag för att göra redo inför en ny vecka imorgon. Här kommer i alla fall fem små stunder av stolt/glädje denna veckan. kramiz<3
 
 
Jag är Stolt/Glad över att jag i veckan:  
 
Orkat se en film mitt på dagen.
 
♥ Bromsa i tid för att inte riskera
krascha.
 
 Haft en okej aptit och känt mig sugen
på allt möjligt som är ätbart.
 
 Jag har slagit VIKTREKORD!
 
 Ringt ett vårdsamtal.
 
 
 Vad är ni mest stolta/glada över denna veckan? 
 
 
Puss & Kramiz
// Jenniey Love
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0