♥Veckans Stolthet/Glädje v.38♥

Hej på er!
 
 Då börjar ännu en vecka lida mot sitt slut och det är därmed dags att sammanfatta den. Jag vet inte riktigt vart jag ska börja för den har verkligen varierat från okej till otroligt tuff, vilket inte är så konstigt då vädret skiftat från dag till dag. Men trots tuffa dagar av värk och svår beslut så har jag ändå haft små ljusglimtar även denna veckan. Såhär kommer fem saker jag är stolt/glad över denna veckan. Kramiz
 
 
Jag är Stolt/Glad över att jag i veckan:  
 
kom iväg till Saturnus Dop.
 
♥ Varit på efterlängtad fotvård.
 
 Ätit god Sushi.
 
 Känt mig lycklig inombords.
 
 Fått känna solens varma
strålar litegrann.
 
 
 Vad är ni mest stolta/glada över denna veckan? 
 
 
Puss & Kramiz
// Jenniey Love
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0