Alltid nära mig...

Hej!
 
Morfar du är den person jag tänker och ber till när jag är ledsen eller vill dela med mig av min glädje. Du är min Gud som Alltid finns nära, alltid stöttande, alltid kärleksfull och enormt bra på att sprida glädje. Du är och förblir alltid en del av mig. Älskade Morfar Stort grattis på födelsedag och fira nu stort med alla nära och kära där uppe med både tårta och dans som jag så vet att du älskar så! Och morfar...
 
 
Jag undrar
Om du skulle kunna

Krama Q från oss
Hålla honom riktigt nära
Låt honom sitta i ditt knä och
Berätta för honom alla saker du lärde oss
Och allt vi aldrig hann lära honom om dig.

Viska i hans lilla öra
Att du älskar honom
Och att vi älskar honom också.
 
 
Morfar ta hand om vår lilla Q tills vi ses där uppe.
Så älskade och saknade här nere på jorden.
kramiz<3
 
 
 
Puss & Kramiz
// Jenniey Love
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0