Då var huset tomt på barn...

Tjo!
 
En ny fräsch vecka är här och jag vakna strax efter tuppen i morse. Tanken var att jag bara skulle lämna över Zac till min mor, men det sluta med att jag istället valde att försöka få i mig lite frukost tillsammans med pojken. Vilket gick ganska bra och än så länge har jag behållit allt trots att jag har lite illmående. Igår mådde jag inget vidare alls så är jag glad över att jag mår lite bättre idag även om smärtorna fortfarande hänger i en del. 
 
För en stund sen åkte både Elwii och Zac hem så nu är jag barnfri igen och kan säga att det redan känns ganska tomt här ute. Visst tar det en del på krafterna att ha barn i huset men det ger också otroligt mycket glädje och pepp för mig. Men nu ska det bli skönt att få en veckans vila innan allt med vårdmöten och sånt drar igång igen. Hoppas såklart på värme och sol hela veckan! Det är så mysigt nu när allt väcks till liv såhär på våren. kramiz<3
 
 
 
Puss & Kramiz
// Jenniey Love
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0