En lång men solig fredag...

Tjo på er!
 
Idag är det Långfredag och solen skiner veckert över ön. Dagen kommer bli stillsam eller i alla fall så gått det går med 4 barn i huset i eftermiddag. Jag mår inte super bra efter de hektiska dagarna i början av veckan så kommer nog ta tid för mig att återhämta mig efter det. Men jag känner mig i alla fall väldigt glad och varm inombords just nu även om kroppen värker och känns matt. Nu ska jag försöka sätta mig ute på trappan en stund för att få lite frisk luft och känna solens varma strålar mot min kropp innan det är dags för vila för mig. kramiz<3
 
 
Glad Påsk på er!
 
 
 
Puss & Kramiz
// Jenniey Love
 


Kommentarer
Anna-Maria

Härligt att sitta ute på trappen lite! Bra med frisk luft. :) Hoppas du får en fin påsk med lagom vila och umgänge!

Svar: Ja varit super skönt och så efterlängtat nu efter haft ett par dagar då det var riktigt kallt ute.
Hoppas du också har en fin Påsk!

många kramiz<3
♥JèÑnIèY♥

2022-04-16 @ 12:29:37
URL: http://www.annamarialundstrom.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0