Låt dagarna gå fort nu snälla!

Tjo på er!
 
Nu har den envisa förkylningen även flyttat in i min kropp. Första dagarna var riktigt jobbiga då min puls drog i väg av minsta lilla och det resulterade i rejäla "anfall" kvällar och nätter smärtsamma sådana. En natt var det såpass tufft att jag inte visste vad jag skulle ta mig till. Men jag tog mig igenom det till slut och igår kände jag en liten förbättring. Men som vanligt håller det sällan i sig särskilt länge för redan idag mår jag sämre igen trots att jag inte gjort annat än att försökt lyssnat på kroppen och vilat mig. Värst är min hals och stämbanden.
 
Det gör så ont i hals att hosta samtidigt som man MÅSTE få upp slemmet som samlats under natten eller när man legat ner ett tag. Jag får panikångest varje gång jag behöver hosta kraftigt och svälja är en kamp, rösten är nästan borta helt. Jag tror knappast att min torra mun och slemhinnor gör det lindrigare snarare förvärrar det irritationen i halsen ännu mer. Jag vill inte men har inget val än att stå ut. Låt dessa dagar gå fort nu så denna infektion försvinner ur min kropp snart. kramiz<3
 
Tacksam över att aptiten ändå varit okej än så länge.
 
 
 
Puss & Kramiz
// Jenniey Love❤
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0