Påskveckan är redan här...

Tjo!
 
Påskveckan är redan här och dennav eckan har jag små saker på schemat innan det är dags att bege mig ut mot ön för att fira påsk med närmsta familjen. Idag har jag bland annat återbesök på rehab och ja jag är nog lite nervös inför det även om jag innerst inne vet att det nog kommer gå lika bra som sist. Men det blir förhoppningsvis sista vårdbesöket innan påsk nu. Vilket känns så skönt för det har varit lite för mycket av sånt senaste veckorna. kramiz<3
 
 
 
Puss & Kramiz
// Jenniey Love
 


Kommentarer
Anna-Maria

Hoppas veckan blir bra och att rehabbesöket går bra! :)

2022-04-12 @ 21:05:11
URL: http://www.annamarialundstrom.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0